Viziteaza-ne
George Georgescu 46
Calea Floreasca 169A
Program
L-V: 9-22 & S: 9-15

Te rugam sa citesti noile norme privind protectia datelor tale disponibile la linkul de mai jos. Protectia datelor tale

GDPR

Ce ne recomandă? 

Pentru că ne-am dorit, încă de la înființare, să creăm o lume în care oamenii să apeleze la serviciile de Psihoterapie fără să le mai fie rușine și să privească terapia ca pe un lucru normal, am investit permanent în serviciile pe care le oferim. Acest lucru se poate observa lăsând cifrele să vorbească -  10 ani de la înființare, peste 33.000 de clienți, 35 de specialiști și aproximativ 950 de clienți în acest moment în terapie.

 

De-a lungul timpului, pe lângă terapiile pe care le fac psihoterapeuții noștri în cabinet, observând nevoia,  ne-am dezvoltat programe speciale pentru angajații companiilor:

  • workshop-uri care au ca principal scop dezvoltarea personală și profesională a acestora
  • un abonament special, unic în România, pentru ținerea sub control a nivelului de stres/ anxietate/ depresie a angajaților

Tu faci totul pentru angajații tăi?

Sunt multe momente în care angajații nu se simt bine la locul de muncă, dar nu au curajul să vorbească despre asta. Tu cât de atent ești la:

  • Nevoile angajaților tăi
  • Ce îi motivează
  • Cum interacționează cu colegii de muncă
  • Nivelul lor de stres
  • Ce au de spus

Atunci când vorbim de sănătate, ne limităm doar la cea fizică, la ceea ce se vede, la ceea ce se simte organic și pune în pericol viața angajatului, în modul cel mai vizibil. Nu putem însă vorbi de starea de sănătate, fără a lua în calcul atât partea fizică, cât și partea emoțională. Ambele sunt la fel de importante pentru  sănătatea fiecăruia dintre noi. Anumite emoții netratate la timp pot să afecteze evoluția unei boli, să intervină în eficiența unui tratament sau  să agraveze să  o anumită afecțiune.

De ce este importantă sănătatea emoțională a angajaților tăi?

  • Crește productivitatea
  • Sporește capacitatea de concentrare
  • Creează un mediu de muncă plăcut
  • Scade timpul de efectuare a unei sarcini
  • Crește retenția angajaților în firmă

Atât prin workshop-urile special create pentru angajați, cât și prin abonamentul de sănătate emoțională ne dorim să realizăm o comunicare mult mai bună între angajat și angajator și să creăm un mediu care să răspundă din toate punctele de vedere nevoilor celor implicați.

Pentru personalizarea unui pachet de workshop-uri sau pentru mai multe detalii despre abonamentul de sănătate emoțională, vă rugăm  completați formularul de mai jos sau să ne dați un mail pe contact@clinicaoananicolau.ro .


Programează-te

TRIMITE

SAU
contacteaza-ne tu!

Aboneaza-te pentru a primi pe email sfaturi personalizate de la specialistii nostri.
Ma Abonez